Wij kennen de consument

Dankzij slimme, op data gebaseerde (gewenst) ontvangst- én bereikoplossingen bepalen wij hoeveel consumenten van uw doelgroep jij in een wijk kunt bereiken. Adverteerders kunnen hierdoor effectief hun doelgroep bereiken én activeren.

 
 

Data inzichten

Spotta bereikt heel Nederland, maar het advies is gesegmenteerd tot op huishoudniveau. We ontwikkelen continu slimme data gedreven bereik oplossingen, waardoor het mogelijk is brievenbusreclame tot op een uniek huishouden te segmenteren. Zo bezorgen we bij de gewenste doelgroep, én spelen we in op de hedendaagse behoefte van adverteerders, consumenten en lokale overheid.

Databronnen

Consument

  1. De Nederlandse Consument​
  2. Socio­demografie​
  3. Arbeid & Inkomen​
  4. Woning​
  5. Geografie

Huishouden

  1. Stedelijkheid​
  2. Afstand tot Point-of-Sales (afstand | duur)​
  3. Ontvangst van (on)geadresseerd reclamedruk op huishoudniveau

Adverteerder

  • Eigen klantdata (AVG)​
  • Omzet data per vestiging​
  • Etc.
01 / 03

Workflow – advies bereiksplan

Om tot een goed advies plan te komen is het belangrijk om de doelstelling in kaart te brengen met elkaar en/of rekening te houden met lopende promoties/ acties en mediainzet gecombineerd met wel of niet aanwezigheid van point-of-sales. Het vinden, bereiken en activeren van jouw doelgroep is onze passie!

Spotta Cases

Case: Vrumona

Vrumona zet succesvol huis-aan-huis flyers in en realiseert een sales uplift van 17%.

Case Kleertjes.com

Offline oriënteren leidt tot online aankopen

Case Gum Soft Picks

Sample in huis-aan-huis leidt voor GUM® Soft Picks ComfortFlex® tot 23% extra verkoop.

Case Bever

Bever: meer winkelbezoek en naamsbekendheid
 

01 / 04