Bereik jouw doelgroep thuis

Dankzij slimme, op datagebaseerde (gewenst)ontvangst- én bereikoplossingen maken we inzichtelijk hoeveel consumenten van jouw doelgroep je in een wijk kunt bereiken. Zo is effectieve en kostenefficiënte verspreiding van jouw reclame uiting mogelijk. 

 
 

Data inzichten

Met het netwerk van Spotta is het mogelijk heel Nederland te bereiken. Toch ontvang je advies dat is gesegmenteerd tot op huishoudniveau. Met behulp van onze slimme datagedreven bereikoplossingen, is het mogelijk brievenbusreclame tot op een uniek huishouden te segmenteren. Zo kan bij de gewenste doelgroep bezorgt worden waarbij er rekening wordt gehouden met jouw behoeften als adverteerder en die van de consument en lokale overheden. 

Databronnen

Consument

  1. De Nederlandse consument​
  2. Socio­demografie​
  3. Arbeid & inkomen​
  4. Woning​
  5. Geografie

Huishouden

  1. Stedelijkheid​
  2. Afstand tot Point-of-Sales (afstand | duur)​
  3. Ontvangst van brievenbusreclame op huishoudniveau

Adverteerder

  • Eigen klantdata (AVG)​
  • Data op filiaalniveau (omzet, bonbedragen, klantdata)
  • Klantherkomst analyses
01 / 03

Workflow – advies bereiksplan

Om tot een goed advies te komen is het belangrijk om de doelstelling in kaart te brengen met elkaar. Ook is het belangrijk rekening te houden met lopende promoties/acties en mediainzet gecombineerd met wel of niet aanwezigheid van point-of-sales. Het vinden, bereiken en activeren van jouw doelgroep is onze passie!

Spotta Cases

Case Budget Thuis

Verhoogde merkbekendheid en extra klanten door een doelgroepgericht verspreidplan. 

Case Fisherman's Friend

Hogere marktpenetratie door huis-aan-huis sampling
 

Case: Vrumona

Vrumona zet succesvol huis-aan-huis flyers in en realiseert een sales uplift van 17%.

Case Kleertjes.com

Offline oriënteren leidt tot online aankopen

Case Gum Soft Picks

Sample in huis-aan-huis leidt voor GUM® Soft Picks ComfortFlex® tot 23% extra verkoop.

Case Bever

Bever: meer winkelbezoek en naamsbekendheid
 

01 / 06