Bever zet hun doelgroep aan tot winkelbezoek.
Als onderdeel van een vernieuwde crossmediale contentstrategie wil Bever met het prachtige gratis outdoormagazine Buitentijd nieuwe potentiële klanten werven en inspireren om meer “naar buiten te gaan”. Met behulp van doelgroep datakennis kan via het huis-aan-huis folderpakket selectief getarget bereik worden ingezet.
Optimaal bereik voor maximale conversie
Magazine Buitentijd heeft al een enorm bereik onder vaste klanten; op basis van een profielanalyse ontving de look-a-like doelgroep woonachtig rondom Bever filialen het magazine via het folderpakket. Een herhaalcampagne volgde met een verspreiding van 200.000 herfst- en winterfolders.
De resultaten na de campagne zijn zeer positief: de doelstelling om nieuwe klanten te werven is behaald. Bovendien heeft de verspreiding van het magazine een gunstig effect gehad op andere merkvariabelen van Bever zoals naamsbekendheid en merkoverweging.
Wil jij jouw merk ook versterken of heb je vragen over deze specifieke case? Plan direct een afspraak in met Annemarie Janssen of neem contact op via
+31 (0)6 45 02 91 81 of annemarie.janssen@spotta.nl