Hoeveel impact wil je maken? In het folderpakket of los? Of wil je op doelgroep een sample verspreiden? Ontdek de verschillende verspreidmogelijkheden!
De folder is hét belangrijkste medium voor hulp bij aankoopbeslissingen en enorm populair; wist je dat maar liefst 90% van de Nederlanders folders leest? (GfK, 2023/2024) Bereik 200 tot 3.900.000 huishoudens met een verspreiding in het folderpakket dat speciaal wordt samengesteld voor buurten. Dankzij onze segmentatiemogelijkheden zit jouw folder alleen bij de gewenste doelgroep in het pakket. Daarnaast kunnen we je helpen bij het drukwerk en hebben we diverse onderzoeken waarmee het mogelijk is de effectiviteit van de verspreiding en jouw uiting te meten.
De kracht van het folderpakket:
Met een Los-op-de-mat bezorging lift je mee op het netwerk van het folderpakket dat voor buurten wordt samengesteld, maar krijgt je brievenbusreclame extra attentiewaarde. Jouw folder, flyer, magazine of sample wordt namelijk los door de brievenbus bezorgt. Doordat het los wordt bezorgd, is het mogelijk op huishoudniveau te segmenteren op basis van jouw klantdata.
De kracht van Los-op-de-mat:
Met Folderkiezer val je alleen op de mat bij consumenten die zelf hebben aangegeven jouw folder te willen ontvangen. Hierdoor ben je gegarandeerd van kwalitatief bereik.
De kracht van Folderkiezer:
Via doelgroepsegmentatie kan Spotta samples gericht bezorgen door de brievenbus; Los-op-de-mat of in het Spotta folderpakket.
De kracht van een samplebezorging:
Met de Folderdisplay is jouw folder ook beschikbaar op de plek waar je doelgroep zich bevindt tijdens het winkelen: in de winkelstraat. Winkelend publiek neemt het folderpakket gratis mee uit de display. Hierdoor bereik je jouw doelgroep snel en gemakkelijk.
De kracht van de folderdisplay:
Eigen folderdisplay in je winkel?
Dat kan! Creëer extra bereik en plaats een folderdisplay bij je winkel. Consumenten halen dan bij jou het folderpakket op. Stuur voor meer informatie een mail naar folderdisplay@spotta.nl.
Of het nu gaat om een doelstelling bepalen, het selecteren van de doelgroep, het kiezen van een product, het bereiken van je doelgroep of het meten van de effectiviteit, we helpen je graag in één of alle stappen. Neem contact met ons op en ontdek wat we voor je kunnen betekenen.