Of je product zich nu in de awareness, consideration, conversion of retention fase bevindt, brievenbusreclame is een effectief fysiek touchpoint. Wist je dat een consument gemiddeld 16 minuten naar brievenbusreclame kijkt? Daarbij kun je 9.500.000 consumenten gesegmenteerd benaderen op basis van meer dan 200 datakenmerken. Meer over de datagedreven aanpak
Bij de introductie van een nieuw product is de juiste marketingstrategie cruciaal. Geef jouw nieuwe product een flinke boost in de schappen met brievenbusreclame verspreidt door Spotta.
In een markt met hoge concurrentie is het verhogen van marktpenetratie van belang. Zo kan jouw schapaandeel worden behouden en is efficiënte bevoorrading mogelijk. Met brievenbusreclame verspreidt door Spotta breng je consumenten in beweging. 23% van de consumenten gaat over tot een aankoop en 13% toont een koopintentie na het ontvangen van brievenbusreclame. (Bron: Benchmark Folder effectiviteitsonderzoek/direct search)
De inzet van brievenbusreclame verspreidt door Spotta kan een aanzienlijk verschil maken bij het genereren van sales.
Het optimaliseren van productrotatie en het behouden van schapaandeel is een constante uitdaging. Genereer extra conversies en verhoog de productrotatie met behulp van brievenbusreclame verspreidt door Spotta.
Herhaalaankopen zijn de sleutel tot blijvend succes. Brievenbusreclame verspreidt door Spotta is een goede manier om herhaald koopgedrag te stimuleren.
Verhoogde merkbekendheid en extra klanten door een doelgroepgericht verspreidplan.
Hogere marktpenetratie door huis-aan-huis sampling
Vrumona zet succesvol huis-aan-huis flyers in en realiseert een sales uplift van 17%.
Offline oriënteren leidt tot online aankopen
Sample in huis-aan-huis leidt voor GUM® Soft Picks ComfortFlex® tot 23% extra verkoop.
Bever: meer winkelbezoek en naamsbekendheid
Manager New Business