Vrumona zet succesvol huis-aan-huis flyers in en realiseert een sales uplift van 17%!
Vrumona, de fabrikant van frisdrankmerken, stimuleert de verkoop van haar producten op de winkelvloer. Het folderpakket is hiervoor een geschikt medium, omdat de shopper al bij de start van zijn/haar shopperjourney ‘aan de keukentafel’ wordt bereikt. Een merkflyer met een landelijke prijspromotie bij de supermarkt zorgt voor een aanzienlijke toename in sales.
Tijdens de campagneweek werd in de winkels in het targetgebied 17% meer sales gerealiseerd in vergelijking met winkels buiten dit gebied. Dit bevestigt dat huis-aan-huis flyer verspreiding direct tot aankoop leidt!
Campagne doelstelling
Sales aanjagen tijdens supermarkt actieperiode.
Bereikmethode
Meer weten over deze specifieke case of wil je jouw product een boost geven? Plan direct een afspraak in met Jeroen Visser of neem contact op via
+31 (0)6 20 17 16 34 of jeroen.visser@spotta.nl