City – snelst groeiende bereiksmedium

13 apr 2021

Het huis-aan-huisblad in magazine- stijl groeit binnenkort naar 704.000 exemplaren met de uitbreiding in Rotterdam, Leiden en 4 extra stadsdelen van Amsterdam.

City

Op dit moment verschijnt City in Haarlem, Tilburg, Den Haag, Utrecht en een deel van Amsterdam en wordt goed gelezen: 83% van de ontvangers leest de City. Zelfs iets beter dan andere huis-aan-huisbladen (77%). Met City hebben adverteerders aanvullend bereik in de steden met een JA-sticker, want alleen inwoners zonder JA-sticker, zonder NEE|NEE-sticker en met een NEE|JA-sticker ontvangen City. Doorgaans inwoners in de leeftijd 18-45 jaar in alle welstandsklassen. De advertentiepagina’s staan tussen de redactionele en lokale content. Advertenties worden goed gelezen (72%) en ze zetten bij 75% van de lezers aan tot een bezoek aan de winkel. Kortom, een nieuw medium dat zorgt voor aanvullend bereik.  

Bekijk ook eens onze andere berichten

CCO Thomas Hopman geeft zijn visie over brievenbusreclame in PrintPower

31-5-2023

Folders zijn een van de commercieel meest succesvolle printkanalen, maar zoals alle printmedia wordt het geconfronteerd met toenemende uitdagingen en weerstand. In deel I van onze Door Drop Series sprak Print Power met Europa's toonaangevende brievenbusmarketeers om erachter te komen hoe zij de flyerindustrie toekomstbestendig kunnen maken... 

Lees hier het hele artikel:

https://www.printpower.eu/insight/printed-door-drops-a-powerful-sales-driver/?no=ch

 

Folders zorgen voor extra omzet. Dus waarom worden ze bedreigd? 

31-05-2023

Folders zijn een van de commercieel meest succesvolle printkanalen, maar zoals alle printmedia wordt het geconfronteerd met toenemende uitdagingen en weerstand. 

Spotta maakt huis-aan-huis bezorging slimmer en duurzamer

17-04-2023

Nieuwe bezorgmethode maakt segmentatie op huishouden mogelijk 

De ambities van onze medewerkers zijn ook onze ambities

28-03-2023

Regelmatig geven wij onze medewerkers de kans om te kunnen groeien. Adam Fic is een goed voorbeeld. Adam vertelt over zijn Spotta kansen.

Spot On: Marketing & communicatie

10-03-2023

Een energiek en dynamisch team dat altijd voor jullie klaar staat! "De werkzaamheden van onze afdeling bestaan uit activiteiten en strategieën die gericht zijn op het promoten van een product, dienst of merk bij interne en externe stakeholders”, zegt afdelingshoofd Jan-Willem Kuiper. “Wij hebben dus met elke afdeling binnen Spotta te maken als het gaat om communicatie, branding, marktonderzoek, campagnes en verkoop."

Inzamelingsactie voor Turkije en Syrië

28-02-2023

Gelukkig zijn er altijd mensen die in actie komen in tijden van nood. Zo ook Riza Uli, onze medewerker van de technische dienst. Hij heeft samen met vrienden een inzamelingsactie georganiseerd om de slachtoffers van de aardbeving in Turkije en Syrië te helpen.  

Spot On: Finance & Control

23-01-2023

Dit keer staat de stafafdeling Finance & Control in de spotlights. Bij deze afdeling is er het afgelopen jaar behoorlijk wat gewijzigd. “De afdelingen Finance en Business Control & Office Support zijn samengevoegd”, zegt manager Xander Verhaal. “Vervolgens het vertrek van drie business controllers, het opvangen van hun werkzaamheden was een prestatie op zich. Tenslotte is in het najaar de afdeling Facilities erbij gekomen en is Office Support gesplitst in Facilities en Netwerkregie. De afdeling staat nu en kan uitgebouwd worden!”

Spot On: Sales - MKB (Midden en Kleinbedrijf)

11-11-2022

“Ons energieke en gezellige team kent een goede mix tussen jonge mensen en mensen die al jaren in het vak zitten. Hierdoor kunnen we ons als geen ander verplaatsen in de ondernemers van deze tijd en de snel veranderende markt”, zegt Mike Wesel, Manager MKB.

01 / 08