Feest bij Folderkiezer: 250.000 Folderfans!

9-4-2024 

Folderkiezer viert feest! Inmiddels ontvangen 250.000 folderfans een zelf samengesteld folderpakket.

Folderkiezer 250.000

Het geheim achter het succes
Het succes van Folderkiezer is te danken aan het feit dat gebruikers zelf bepalen welke uitingen zij onder ogen krijgen. De service speelt daarmee in op de wens van consumenten om alleen voor hen relevante folders te ontvangen. Naast relevantie sluit het ook aan bij het toenemende bewustzijn van consumenten rondom duurzaamheid. Folderkiezer biedt namelijk folderliefhebbers de mogelijkheid om folders die ze anders ongelezen bij het oud papier gooien, niet te ontvangen. Dit zorgt voor aanzienlijke papierbesparing. Naast de focus op relevante folders, biedt Folderkiezer gebruikers ook de mogelijkheid om geïnspireerd te worden met samples, kortingsbonnen en verrassingsfolders. Het overgrote deel van de Folderkiezers maakt gretig gebruik van deze extra's.

Groeiend aanbod van adverteerders
Naast consumenten zien ook steeds meer adverteerders het potentieel van Folderkiezer. Door mee te bewegen met de wensen van de consument hebben adverteerders de kans om hun boodschap op een effectieve manier onder de aandacht te brengen bij een doelgroep die echt op hun boodschap zitten te wachten.

Benieuwd naar feiten en cijfers over Folderkiezer? Bekijk dan onderstaande infographic.

Bekijk ook eens onze andere berichten

Zien we jou ook op Catch The Shopper?

Op donderdag 6 juni a.s. zijn wij weer te vinden op het jaarlijkse event Catch The Shopper.

 

Het laatste nieuws van InMijnBus

07-05-2024

De landelijke uitrol van InMijnBus vindt gefaseerd plaats.

 

Hoe Budget Thuis zijn folderverspreiding optimaliseerde met doelgroepsegmentatie

29-03-2024

In dit artikel lees je hoe Budget Thuis met behulp van een datagestuurde aanpak voor folderverspreiding indrukwekkende resultaten behaalde. 

 

Ontvangers van het folderpakket vinden het goed dat hun voorkeur wordt overgenomen

19-03-2024

Recent onderzoek uitgevoerd door  DirectResearch laat zien dat 93% van de folderpakket ontvangende huishoudens het goed vindt dat wij hun voorkeur digitaal overnemen op InMijnBus.

 

Facts & Figures: het folderpakket

27-02-2024

In deze infographic ontdek je interessante en leerzame feitjes over het folderpakket van Spotta! 

Verassende feiten: waarom reclamefolders zo populair zijn

11-02-2024

Folders onverminderd populair! Uit recent onderzoek van Direct Research blijkt dat 82% van de consumenten die een folderpakket ontvangen, het pakket in de toekomst wil blijven ontvangen. 52% van de consumenten geeft aan het papieren Folderpakket te missen als deze niet meer worden verspreid.

 

Hoe bereik je consumenten die echt op jouw reclameboodschap zitten te wachten 

08-02-2024

Met #Folderkiezer!

Versterk jouw merkimperium en zie op korte termijn omzet stijgen met het Folderpakket!

30-01-2024

In dit artikel lichten we aan de hand van een use case over een A-merk tandpasta toe hoe je jouw merkbekendheid en tegelijkertijd korte termijn omzet laat stijgen!

 

01 / 08