Op 26 mei kondigden we onze nieuwe dienst Direct Mail aan en hebben we ons om die reden officieel als postvervoerder geregistreerd. Dat deze dienst naadloos aansluit bij de behoefte van adverteerders, blijkt uit de grote belangstelling die we sinds de lancering hebben ontvangen.
Eerste campagnes een feit
De eerste opdrachten zijn inmiddels uitgevoerd voor Uber Eats, EuroParcs en Vomar, en nieuwe campagnes staan al op de planning. Niels Mossel, Business Manager Direct Mail bij Spotta:
“De direct mailcampagnes die zijn uitgevoerd en die op de planning staan, zijn promotioneel van aard en gericht op het werven van nieuwe klanten. We printen op de uitingen een ‘Aan de bewoners van’-adressering en bezorgen ze in het weekend samen met andere brievenbusreclame via onze bezorgers.”
Een aantrekkelijk alternatief
Ons unieke logistieke proces voor het bezorgen van Direct Mail is geïntegreerd met ons reguliere proces voor het bezorgen van folderpakketten. Dit maakt dat we een financieel aantrekkelijker alternatief bieden dan andere partijen in de markt. Daarbij nemen we tijdens het proces alles uit handen voor de adverteerder: van drukken en adresselectie tot inprinten en bezorgen. Mossel: “Het is mooi om te zien dat we met Spotta Direct Mail adverteerders een aantrekkelijk oplossing bieden waar duidelijk vraag naar was. We kijken er dan ook naar uit om deze dienstverlening de komende jaren verder uit te breiden.”
Met de eerste succesvolle campagnes achter de rug en veelbelovende nieuwe opdrachten in het vooruitzicht, laat Spotta zien dat Direct Mail, ook in het digitale tijdperk, springlevend is.