Spotta, dat zich de afgelopen maanden heeft gepositioneerd als alternatief op de postmarkt op het gebied van geadresseerde brievenbusreclame, heeft zijn miljoenste Direct Mail bezorgd.
Sinds de lancering heeft Spotta succesvolle campagnes uitgevoerd voor onder andere UberEats, AniCura en EuroParcs. Op basis van waardevolle inzichten én directe input van klanten introduceert Spotta nu zijn alles-in-1 Direct Mail-oplossing.
Alles-in-1
Met de alles-in-1 oplossing biedt Spotta Direct Mail bezorging aan voor een vast tarief, inclusief het printen van een adres op de mailing en doelgroepselectie. “Voor de adverteerder is het inzetten van een mailing hierdoor een stuk eenvoudiger geworden, omdat zij één partij hebben die alles onder één dak verzorgt,” zegt Niels Mossel, Business Manager.
Kostenvoordeel voor de adverteerder
Uniek aan Spotta Direct Mail is dat het meelift met het productie en distributieproces van de wekelijkse folderpakketten voor huishoudens. Tijdens de productie print Spotta ook de adresgegevens op de mailing. Hierdoor zijn de kosten lager dan bij andere aanbieders.
“Direct Mail blijft met deze vernieuwde aanpak, een effectief marketingmiddel,” aldus Mossel. “We houden het bezorgen op deze manier betaalbaar. We kijken er dan ook naar uit om samen met onze klanten deze nieuwe oplossing verder te laten groeien.”
Meer informatie over de alles-in-1 direct mail-oplossing van Spotta vind je hier.
Wil je liever direct persoonlijk contact? Dat kan natuurlijk ook! Bel gerust naar 088 – 842 42 15 of mail naar directmail@spotta.nl.