Hoe bereik je consumenten die echt op jouw reclameboodschap zitten te wachten?

9 februari 2023

Hoe bereik je consumenten die echt op jouw reclameboodschap zitten te wachten? Met #Folderkiezer! In onderstaande whitepaper lees je hoe Folderkiezer inspeelt op de wens van consumenten die het liefst zelf te bepalen wat ze lezen, zien en ontvangen. Ook leer je wat dit betekent voor het bereik van jouw reclameboodschap!

Klik hier voor de Whitepaper over jouw boodschap met Folderkiezer.

 

 

Bekijk ook eens onze andere berichten

Spotta introduceert met succes InMijnBus in heel Nederland

6-6-2024

Na een succesvolle introductieperiode is InMijnBus nu overal in Nederland beschikbaar. Dankzij de inzet van onze bezorgers hebben we dit duurzame bezorgmodel snel kunnen uitrollen.

 

De winnaars van de Reclamefolder Awards 2024 zijn bekend!

7-6-2024

Op 6 juni jl. werden de Reclamefolder Awards 2024 uitgereikt tijdens het Catch the Shopper event in Groenekan.

 

Eerst proeven, dan geloven!

20-05-2024

Bekijk onze nieuwe infographic over sampling via de brievenbus voor interessante facts & figures over sampling via de brievenbus!

 

Hoe Plein.nl een hogere conversieratio behaalt met doelgroepsegmentatie voor hun folder

30-05-2024

Lees in dit artikel hoe Plein.nl samen met onze Business Intelligence Analisten een zo optimaal mogelijk verspreidplan ontwikkelt met doelgroepsegementatie. 

 

 

Zien we jou ook op Catch The Shopper?

24-05-2024

Op donderdag 6 juni a.s. zijn wij weer te vinden op het jaarlijkse event Catch The Shopper.

 

Feest bij Folderkiezer: 250.000 Folderfans!

09-04-2024

Folderkiezer viert feest! Inmiddels ontvangen 250.000 folderfans een zelf samengesteld folderpakket.

 

Hoe Budget Thuis zijn folderverspreiding optimaliseerde met doelgroepsegmentatie

29-03-2024

In dit artikel lees je hoe Budget Thuis met behulp van een datagestuurde aanpak voor folderverspreiding indrukwekkende resultaten behaalde. 

 

Ontvangers van het folderpakket vinden het goed dat hun voorkeur wordt overgenomen

19-03-2024

Recent onderzoek uitgevoerd door  DirectResearch laat zien dat 93% van de folderpakket ontvangende huishoudens het goed vindt dat wij hun voorkeur digitaal overnemen op InMijnBus.

 

01 / 08