Hoe werkt de Flyerscan?
Met een online tool analyseren we nauwkeurig hoe jouw folder of flyer de eerste 3 tot 5 seconden wordt bekeken door consumenten. In deze cruciale seconden wordt bepaald of jouw folder of flyer de interesse van je doelgroep weet te wekken.

Uit de Flyerscan volgen vijf analyses:                     

  1. Areas of Interest: Identificeert of de voor jou belangrijkste delen van de flyer of folder opvallen bij de lezer.
  2. Heatmap: Visualiseert welke gebieden de meeste aandacht trekken.
  3. Hotspots: Ontdekt waar de blikken het snelst naartoe gaan.
  4. Gaze Sequence: Volgt de verwachte volgorde waarin een lezer kijkt.
  5. Visual Elements: Analyseert hoe de visuele elementen in de folder of flyer de aandacht sturen.

De resultaten van de scan worden gebundeld in een uitgebreid rapport, inclusief advies op maat. Het is vervolgens aan jou om te bepalen wat je met deze waardevolle inzichten doet.

Geïnteresseerd?
Stuur snel een mail naar sales@spotta.nl en maak kans op die gratis Flyerscan! De actie loopt tot 11 oktober en is gebaseerd op een flyer/folder van twee pagina’s. Heeft jouw folder/flyer meer dan twee pagina’s? Dan zijn de eerste twee pagina’s gratis.

Bekijk ook eens onze andere berichten

Facts & Figures over het Folderpakket

17-7-2025

Deze infographic toont interessante en actuele cijfers en feiten over papieren folders en de folderpakketten die door Spotta worden verspreid.

De politiek kan de postmarkt redden

10-7-2025

Op 30 juni 2025 stuurde Vincent Karremans, minister van Economische Zaken, een voorstel naar de Tweede Kamer voor wijzigingen in de Postwet. Spotta vindt dat het voorstel op korte en middellange termijn te weinig ruimte biedt aan concurrentie. 

Spotta test nieuwe bezorgstrategie in Den Bosch

26-6-2025

Utrecht, 26 juni 2025 – Spotta zet een belangrijke stap in de evolutie van de verspreiding van brievenbusreclame. In Den Bosch is recent een pilot gestart waarbij folderpakketten geadresseerd worden bezorgd. Deze nieuwe bezorgmethode maakt het mogelijk om naast folders ook direct mail én tijdschriften gecombineerd te bezorgen tijdens één bezorgronde.

Webinar Bereiksonderzoek Folders 2024/2025

04-07-2025

Op woensdag 4 september om 11:00 uur presenteren GfK en Spotta de nieuwste resultaten uit het onafhankelijke Bereiksonderzoek Folders 2024/2025 via een gratis webinar. 

InMijnBus één jaar landelijk actief: minder verspilling, meer regie voor de consument

10-6-2025

Sinds de landelijke uitrol tussen september 2023 en juni 2024 hebben huishoudens in heel Nederland via InMijnBus zelf de regie over het ontvangen van een folderpakket in hun brievenbus.

Spotta stapt in de postmarkt

5-6-2025

Op 26 mei jl. bracht FD het nieuws dat Spotta zich bij de ACM heeft geregistreerd als postvervoersbedrijf. Daarmee betreden we officieel de postmarkt.

De winnaars van de Reclamefolder Awards 2025 zijn bekend!

4-6-2025

Tijdens het event Catch the Shopper op 3 juni jl. in Groenekan zijn de winnaars van de Reclamefolder Awards 2025 bekendgemaakt. 

Spotta breidt dienstverlening uit met bezorging van direct mail

01 / 08