Nieuw bij Spotta: De Flyerscan!

17 september 2024

Wil je weten of jouw folder of flyer de aandacht trekt die het verdient? Meld je dan nu aan voor de Flyerscan!

 

Hoe werkt de Flyerscan?
Met een online tool analyseren we nauwkeurig hoe jouw folder of flyer de eerste 3 tot 5 seconden wordt bekeken door consumenten. In deze cruciale seconden wordt bepaald of jouw folder of flyer de interesse van je doelgroep weet te wekken.

Uit de Flyerscan volgen vijf analyses:                     

  1. Areas of Interest: Identificeert of de voor jou belangrijkste delen van de flyer of folder opvallen bij de lezer.
  2. Heatmap: Visualiseert welke gebieden de meeste aandacht trekken.
  3. Hotspots: Ontdekt waar de blikken het snelst naartoe gaan.
  4. Gaze Sequence: Volgt de verwachte volgorde waarin een lezer kijkt.
  5. Visual Elements: Analyseert hoe de visuele elementen in de folder of flyer de aandacht sturen.

De resultaten van de scan worden gebundeld in een uitgebreid rapport, inclusief advies op maat. Het is vervolgens aan jou om te bepalen wat je met deze waardevolle inzichten doet.

Geïnteresseerd?
Stuur snel een mail naar sales@spotta.nl en maak kans op die gratis Flyerscan! De actie loopt tot 11 oktober en is gebaseerd op een flyer/folder van twee pagina’s. Heeft jouw folder/flyer meer dan twee pagina’s? Dan zijn de eerste twee pagina’s gratis.

Bekijk ook eens onze andere berichten

Hoe val je extra op in de consideration fase van de Customer Journey?

01-12-2024

Of je nu inzet op awareness, consideration of purchase in de customer journey, een folder is een essentieel touchpoint. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw folder in de consideration-fase opvalt? We hebben vier voorbeelden voor je op een rij gezet.

De kracht van de folder in de warenhuisbranche

18-11-2024

November en december zijn dé maanden om de aandacht van consumenten te trekken in de warenhuisbranche. Wist je dat maar liefst 49% van de 4,2 miljoen folderpakketontvanger warenhuisfolders en flyers leest?

De mediasynergie van print en digitaal

18-11-2024

In een tijdperk waarin digitale media domineren, blijft print een waardevolle rol spelen in de mediamix van bedrijven. Dit artikel verkent hoe de sterke punten van digitale en printmedia elkaar kunnen versterken om de ultieme customer journey te creëren.

Slaapexpert Beter Bed lanceert ‘Beter Slapen Nieuws’

15-11-2024

Beter Bed heeft een duidelijke missie: heel Nederland bewustmaken van het belang van goed slapen. Met dit doel voor ogen lanceerde Beter Bed in juni een nieuw initiatief: Beter Slapen Nieuws.

Yme Pasma over de toekomst van Spotta: digitalisering als sleutel tot succes

8-11-2024

In de nieuwste aflevering van de Nerd Cast Podcast bespreekt onze algemeen directeur Yme Pasma onder meer de innovatieve stappen die Spotta heeft gezet met het platform InMijnBus. 

Strakkere regie en minder zoekwerk: Nerds & Company maakt folderbezorging leuker

31-10-2024

Voor Spotta ontwikkelde Nerds & Company een native app die het werk van bezorgers aanzienlijk vereenvoudigt en inspeelt op de moderne eisen van bezorging. 

Folders: de overeenkomsten en verschillen tussen Nederland en Oostenrijk! 

23-09-2024

Twee recente studies uit Nederland en Oostenrijk illustreren duidelijk de overeenkomsten en verschillen in waardering voor folders tussen beide landen.

De kracht van folders in de huis-, tuin- en dierbranche

19-09-2024

In de huis-, tuin- en dierbranche zijn folders onmisbaar om consumenten te bereiken en te inspireren.

 

01 / 08