Nieuw bij Spotta: De Flyerscan!

17 september 2024

Wil je weten of jouw folder of flyer de aandacht trekt die het verdient? Meld je dan nu aan voor de Flyerscan!

 

Hoe werkt de Flyerscan?
Met een online tool analyseren we nauwkeurig hoe jouw folder of flyer de eerste 3 tot 5 seconden wordt bekeken door consumenten. In deze cruciale seconden wordt bepaald of jouw folder of flyer de interesse van je doelgroep weet te wekken.

Uit de Flyerscan volgen vijf analyses:                     

  1. Areas of Interest: Identificeert of de voor jou belangrijkste delen van de flyer of folder opvallen bij de lezer.
  2. Heatmap: Visualiseert welke gebieden de meeste aandacht trekken.
  3. Hotspots: Ontdekt waar de blikken het snelst naartoe gaan.
  4. Gaze Sequence: Volgt de verwachte volgorde waarin een lezer kijkt.
  5. Visual Elements: Analyseert hoe de visuele elementen in de folder of flyer de aandacht sturen.

De resultaten van de scan worden gebundeld in een uitgebreid rapport, inclusief advies op maat. Het is vervolgens aan jou om te bepalen wat je met deze waardevolle inzichten doet.

Geïnteresseerd?
Stuur snel een mail naar sales@spotta.nl en maak kans op die gratis Flyerscan! De actie loopt tot 11 oktober en is gebaseerd op een flyer/folder van twee pagina’s. Heeft jouw folder/flyer meer dan twee pagina’s? Dan zijn de eerste twee pagina’s gratis.

Bekijk ook eens onze andere berichten

De kracht van folders in de huis-, tuin- en dierbranche

In de huis-, tuin- en dierbranche zijn folders onmisbaar om consumenten te bereiken en te inspireren.

 

Een folder bezorgt je omzet! 

Dat toonde het onafhankelijke Bereiksonderzoek voor Folders uitgevoerd door GfK recent aan. In onderstaande infographic vind je de belangrijkste bevindingen uit het onderzoek terug.

Facts & Figures Brievenbusreclame 

23-7-2024

In deze infographic ontdek je interessante en actuele cijfers en feiten over brievenbusreclame verspreidt door Spotta. 

90% van de Nederlanders leest reclamefolders

15-7-2024

Onderzoek van GfK, onder toezicht van NMO, toont aan dat papieren folders massaal worden gelezen door Nederlanders van 18 jaar en ouder.

 

Hoe Duitse retailers Nederlandse koopjesjagers voor zich winnen 

25-06-2024

In de afgelopen vier jaar is het aantal Nederlanders dat in Duitsland winkelt bijna verdubbeld, blijkt uit het recent gepubliceerde koopstromenonderzoek Oost-Nederland. Waarom Nederlanders zoveel de grens oversteken voor hun boodschappen?

 

Spotta introduceert met succes InMijnBus in heel Nederland

6-6-2024

Na een succesvolle introductieperiode is InMijnBus nu overal in Nederland beschikbaar. Dankzij de inzet van onze bezorgers hebben we dit duurzame bezorgmodel snel kunnen uitrollen.

 

De winnaars van de Reclamefolder Awards 2024 zijn bekend!

7-6-2024

Op 6 juni jl. werden de Reclamefolder Awards 2024 uitgereikt tijdens het Catch the Shopper event in Groenekan.

 

Webinar: Bereiksonderzoek Folders 2023/2024

21-6-2024

Op 9 juli om 11:00 uur presenteert GfK samen met Spotta middels een webinar de belangrijkste resultaten uit het Bereiksonderzoek Folders 2023/2024.  

 

01 / 08