Voor Spotta ontwikkelde Nerds & Company een native app die het werk van bezorgers aanzienlijk vereenvoudigt en inspeelt op de moderne eisen voor bezorging.

De traditionele werkwijze, waarbij bezorgers zonder specifieke beperkingen hun ronde konden doen, heeft plaatsgemaakt voor een striktere en gereguleerde aanpak. Door veranderende consumentenvoorkeuren en strengere regelgeving is het essentieel geworden om de bezorging beter te sturen en te controleren.

Nerds & Company legde daarom de focus op native design, zodat de app intuïtief aanvoelt en bezorgers snel bij de belangrijkste informatie kunnen. Hiermee krijgen bezorgers direct inzicht in specifieke bezorgvoorkeuren, zoals adressen die bepaalde folders willen ontvangen of juist niet, en hun routes. Daarnaast biedt de app flexibiliteit bij onverwachte omstandigheden, zoals slecht weer, door routes digitaal oproepbaar te houden.

Deze gebruiksvriendelijke app biedt bezorgers een moderne, efficiënte werkwijze die volledig aansluit op de huidige eisen van bezorging.

Mijn wijken

Bekijk ook eens onze andere berichten

InMijnBus één jaar landelijk actief: minder verspilling, meer regie voor de consument

10-6-2025

Sinds de landelijke uitrol tussen september 2023 en juni 2024 hebben huishoudens in heel Nederland via InMijnBus zelf de regie over het ontvangen van een folderpakket in hun brievenbus.

Spotta stapt in de postmarkt

5-6-2025

Op 26 mei jl. bracht FD het nieuws dat Spotta zich bij de ACM heeft geregistreerd als postvervoersbedrijf. Daarmee betreden we officieel de postmarkt.

De winnaars van de Reclamefolder Awards 2025 zijn bekend!

4-6-2025

Tijdens het event Catch the Shopper op 3 juni jl. in Groenekan zijn de winnaars van de Reclamefolder Awards 2025 bekendgemaakt. 

Spotta breidt dienstverlening uit met bezorging van direct mail

Catch the Shopper 2025

19-05-2025

Op 3 juni vindt Catch the Shopper plaats; een dag vol inspiratie, innovatie en inzichten in de toekomst van shoppermarketing. 

Case study: De kracht van de papieren folder bij Expert

19-05-2025

In deze case study onderzoeken we hoe de inzet van de papieren folder Expert ondersteunt bij de gekozen strategie en welke resultaten dit heeft opgeleverd. 

Meer gelezen folders, meer actie door de consument

01-05-2025

Uit recent onderzoek van Markteffect blijkt dat gepersonaliseerde folderpakketten, zoals aangeboden door Folderkiezer, aanzienlijk effectiever zijn in het stimuleren van consumentengedrag.

Inline productie van geadresseerde folderpakketten in Den Bosch

14 april 2025

Volgende stap op de InMijnBus-roadmap zorgt voor hogere bezorgkwaliteit en minder werkdruk voor bezorgers. 

01 / 08