Primeur

14 april 2025

Volgende stap op de InMijnBus-roadmap zorgt voor hogere bezorgkwaliteit en minder werkdruk voor bezorgers. 

 

Spotta zet een nieuwe stap in de ontwikkeling van folderverspreiding: Den Bosch heeft hierbij de primeur van inline productie met geadresseerde folderpakketten. Deze innovatie betekent dat het Folderkiezer pakket en het folderpakket voor een buurt tegelijk, volledig op loopvolgorde én met een adres op elk pakket worden geproduceerd.

Dankzij deze aanpak worden de pakketten niet alleen efficiënter geproduceerd, maar door ze op loopvolgorde te produceren en van een adres te voorzien ook overzichtelijker en gemakkelijker voor de bezorger. De bezorgkwaliteit krijgt hiermee een stevige impuls, terwijl het werkproces eenvoudiger en consistenter wordt.


Deze innovatie is onderdeel van de bredere InMijnBus-roadmap, waarin Spotta samen met partners werkt aan een toekomstbestendige bezorgmodel dat aansluit bij de wensen van adverteerder, consument én bezorger. De ervaringen in Den Bosch vormen de basis voor verdere uitrol. Vanaf september volgen meerdere gemeenten en wordt inline geadresseerde bezorging geleidelijk aan meer de standaard. Zo bouwen we stap voor stap aan een sterkere bezorgketen — met slimme technologie, lokale relevantie en duidelijke impact.

Bekijk ook eens onze andere berichten

Reclamefolder Awards 2025: De consument bepaalt de winnaar!

27-03-2025

Op 3 juni 2025 is het zover! Tijdens het Catch the Shopper congres worden de Reclamefolder Awards 2025 uitgereikt. Wat deze prijs uniek maakt? De consument heeft het laatste woord!

Hoe onze klanten helpen om InMijnBus zichtbaarder te maken

19-02-2025

Spotta werkt actief samen met haar klanten om de zichtbaarheid van InMijnBus te versterken. Dit doen we onder andere door het aanbieden van instore communicatiemiddelen en het ontwikkelen van gepersonaliseerde klantpagina’s.

InMijnBus: minder ongelezen folders bij het oud papier

06-01-2025

Met InMijnBus maakt Spotta folderverspreiding duurzamer en slimmer. Per week houden we de besparingen bij in folderpakketten, kg papier, uitstoot, water en energie. 

Hoe val je extra op in de consideration fase van de Customer Journey?

01-12-2024

Of je nu inzet op awareness, consideration of purchase in de customer journey, een folder is een essentieel touchpoint. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw folder in de consideration-fase opvalt? We hebben vier voorbeelden voor je op een rij gezet.

De kracht van de folder in de warenhuisbranche

18-11-2024

November en december zijn dé maanden om de aandacht van consumenten te trekken in de warenhuisbranche. Wist je dat maar liefst 49% van de 4,2 miljoen folderpakketontvanger warenhuisfolders en flyers leest?

De mediasynergie van print en digitaal

18-11-2024

In een tijdperk waarin digitale media domineren, blijft print een waardevolle rol spelen in de mediamix van bedrijven. Dit artikel verkent hoe de sterke punten van digitale en printmedia elkaar kunnen versterken om de ultieme customer journey te creëren.

Slaapexpert Beter Bed lanceert ‘Beter Slapen Nieuws’

15-11-2024

Beter Bed heeft een duidelijke missie: heel Nederland bewustmaken van het belang van goed slapen. Met dit doel voor ogen lanceerde Beter Bed in juni een nieuw initiatief: Beter Slapen Nieuws.

Yme Pasma over de toekomst van Spotta: digitalisering als sleutel tot succes

8-11-2024

In de nieuwste aflevering van de Nerd Cast Podcast bespreekt onze algemeen directeur Yme Pasma onder meer de innovatieve stappen die Spotta heeft gezet met het platform InMijnBus. 

01 / 08