Primeur

14 april 2025

Volgende stap op de InMijnBus-roadmap zorgt voor hogere bezorgkwaliteit en minder werkdruk voor bezorgers. 

 

Spotta zet een nieuwe stap in de ontwikkeling van folderverspreiding: Den Bosch heeft hierbij de primeur van inline productie met geadresseerde folderpakketten. Deze innovatie betekent dat het Folderkiezer pakket en het folderpakket voor een buurt tegelijk, volledig op loopvolgorde én met een adres op elk pakket worden geproduceerd.

Dankzij deze aanpak worden de pakketten niet alleen efficiënter geproduceerd, maar door ze op loopvolgorde te produceren en van een adres te voorzien ook overzichtelijker en gemakkelijker voor de bezorger. De bezorgkwaliteit krijgt hiermee een stevige impuls, terwijl het werkproces eenvoudiger en consistenter wordt.


Deze innovatie is onderdeel van de bredere InMijnBus-roadmap, waarin Spotta samen met partners werkt aan een toekomstbestendige bezorgmodel dat aansluit bij de wensen van adverteerder, consument én bezorger. De ervaringen in Den Bosch vormen de basis voor verdere uitrol. Vanaf september volgen meerdere gemeenten en wordt inline geadresseerde bezorging geleidelijk aan meer de standaard. Zo bouwen we stap voor stap aan een sterkere bezorgketen — met slimme technologie, lokale relevantie en duidelijke impact.

Bekijk ook eens onze andere berichten

InMijnBus één jaar landelijk actief: minder verspilling, meer regie voor de consument

10-6-2025

Sinds de landelijke uitrol tussen september 2023 en juni 2024 hebben huishoudens in heel Nederland via InMijnBus zelf de regie over het ontvangen van een folderpakket in hun brievenbus.

Spotta stapt in de postmarkt

5-6-2025

Op 26 mei jl. bracht FD het nieuws dat Spotta zich bij de ACM heeft geregistreerd als postvervoersbedrijf. Daarmee betreden we officieel de postmarkt.

De winnaars van de Reclamefolder Awards 2025 zijn bekend!

4-6-2025

Tijdens het event Catch the Shopper op 3 juni jl. in Groenekan zijn de winnaars van de Reclamefolder Awards 2025 bekendgemaakt. 

Spotta breidt dienstverlening uit met bezorging van direct mail

Catch the Shopper 2025

19-05-2025

Op 3 juni vindt Catch the Shopper plaats; een dag vol inspiratie, innovatie en inzichten in de toekomst van shoppermarketing. 

Case study: De kracht van de papieren folder bij Expert

19-05-2025

In deze case study onderzoeken we hoe de inzet van de papieren folder Expert ondersteunt bij de gekozen strategie en welke resultaten dit heeft opgeleverd. 

Meer gelezen folders, meer actie door de consument

01-05-2025

Uit recent onderzoek van Markteffect blijkt dat gepersonaliseerde folderpakketten, zoals aangeboden door Folderkiezer, aanzienlijk effectiever zijn in het stimuleren van consumentengedrag.

Reclamefolder Awards 2025: De consument bepaalt de winnaar!

27-03-2025

Op 3 juni 2025 is het zover! Tijdens het Catch the Shopper congres worden de Reclamefolder Awards 2025 uitgereikt. Wat deze prijs uniek maakt? De consument heeft het laatste woord!

01 / 08