In de huis-, tuin- en dierbranche zijn folders onmisbaar om consumenten te bereiken en te inspireren. Merken als Gamma, Karwei, Hornbach, Intratuin, Welkoop, Praxis en Hubo zetten regelmatig hun beste aanbiedingen en inspirerende ideeën in de schijnwerpers via de folder. En dat is niet zonder reden: 92% van de huishoudens ontvangt en leest deze folders.
Wat deze folders uniek maakt, is hun vermogen om producten en projecten (vb. nieuwe tuin, verbouwen huis etc.) begrijpelijk te maken. Consumenten worden direct geïnspireerd, met als resultaat dat 33% van de ontvangers specifiek deze folders doorneemt. Van alle huishoudens bezoekt 5% een winkel of website in dezelfde week en 3% doet daadwerkelijk een aankoop na het lezen van de folder.
Bij Spotta vinden we het belangrijk dat we het effect van de folder voor onze adverteerders blijven meten. Wekelijks voert Direct Research daarom in opdracht van ons een onafhankelijk onderzoek hiernaar uit. Door nauw samen te werken en inzichten te delen, zorgen we ervoor dat de huis-, tuin- en dierbranche blijft bloeien en dat consumenten blijven profiteren van de beste aanbiedingen en inspiratie.
Ben je benieuwd naar de inzichten voor jouw branche of wil je jouw folder ook graag wekelijks meenemen in de meting? Neem dan contact met ons op.