Wat deze folders uniek maakt, is hun vermogen om producten en projecten (vb. nieuwe tuin, verbouwen huis etc.) begrijpelijk te maken. Consumenten worden direct geïnspireerd, met als resultaat dat 33% van de ontvangers specifiek deze folders doorneemt. Van alle huishoudens bezoekt 5% een winkel of website in dezelfde week en 3% doet daadwerkelijk een aankoop na het lezen van de folder.

Bij Spotta vinden we het belangrijk dat we het effect van de folder voor onze adverteerders blijven meten. Wekelijks voert Direct Research daarom in opdracht van ons een onafhankelijk onderzoek hiernaar uit. Door nauw samen te werken en inzichten te delen, zorgen we ervoor dat de huis-, tuin- en dierbranche blijft bloeien en dat consumenten blijven profiteren van de beste aanbiedingen en inspiratie.

Ben je benieuwd naar de inzichten voor jouw branche of wil je jouw folder ook graag wekelijks meenemen in de meting? Neem dan contact met ons op.

Bekijk ook eens onze andere berichten

Spotta breidt dienstverlening uit met bezorging van direct mail

Catch the Shopper 2025

19-05-2025

Op 3 juni vindt Catch the Shopper plaats; een dag vol inspiratie, innovatie en inzichten in de toekomst van shoppermarketing. 

Case study: De kracht van de papieren folder bij Expert

19-05-2025

In deze case study onderzoeken we hoe de inzet van de papieren folder Expert ondersteunt bij de gekozen strategie en welke resultaten dit heeft opgeleverd. 

Meer gelezen folders, meer actie door de consument

01-05-2025

Uit recent onderzoek van Markteffect blijkt dat gepersonaliseerde folderpakketten, zoals aangeboden door Folderkiezer, aanzienlijk effectiever zijn in het stimuleren van consumentengedrag.

Inline productie van geadresseerde folderpakketten in Den Bosch

14 april 2025

Volgende stap op de InMijnBus-roadmap zorgt voor hogere bezorgkwaliteit en minder werkdruk voor bezorgers. 

Reclamefolder Awards 2025: De consument bepaalt de winnaar!

27-03-2025

Op 3 juni 2025 is het zover! Tijdens het Catch the Shopper congres worden de Reclamefolder Awards 2025 uitgereikt. Wat deze prijs uniek maakt? De consument heeft het laatste woord!

Hoe onze klanten helpen om InMijnBus zichtbaarder te maken

19-02-2025

Spotta werkt actief samen met haar klanten om de zichtbaarheid van InMijnBus te versterken. Dit doen we onder andere door het aanbieden van instore communicatiemiddelen en het ontwikkelen van gepersonaliseerde klantpagina’s.

InMijnBus: minder ongelezen folders bij het oud papier

06-01-2025

Met InMijnBus maakt Spotta folderverspreiding duurzamer en slimmer. Per week houden we de besparingen bij in folderpakketten, kg papier, uitstoot, water en energie. 

01 / 08