Iedere week bezorgen onze 21.000 bezorgers folderpakketten, brievenbusreclame en samples door heel Nederland. We bereiken 4.9 miljoen huishoudens. Dit doen we voor grote merken en winkelketens. We kunnen dit doen bij iedere brievenbus maar ook juist heel gericht. Dankzij slimme, op data gebaseerde profielen bereiken we de consument daar waar jouw klanten het willen.
Ja… hoe dan! Een folder is toch vaak een standaardformaat? Ja klopt maar als (reclame)bureau kan je veel verder gaan en creatief helemaal los gaan, denk bijvoorbeeld aan kras- of een geurkaart of een spiegelflyer of een bijzondere stans. Hiermee kan je voor je klant en haar eindklanten het verschil maken.
Ik vertel je graag meer over wat wij specifiek voor (reclame)bureaus kunnen betekenen via 'brievenbus-reclame' en onze producten: folderverspreiding en sampling.
We helpen dagelijks bureaus met onderstaande doelstellingen:
Op creatief vlak (vorm, uiting) is er ook ontzettend veel mogelijk, waar denken jullie aan?
Folders op de deurmat laten bezorgen is een bewezen effectief medium om consumenten te informeren over promoties, productintroducties, creëren van naamsbekendheid en traffic naar je (online) winkel.
Zoek de combinatie ‘laat de brievenbus je campagne versterken’
De folder werkt goed in de combinatie met TV, Out of Home en Online. Zo worden folders bewuster en actiever verwerkt dan TV reclames. TV voegt op haar beurt dan weer meer emotie toe.
De combinatie van de folder op de deurmat en Out of Home versterkt de betrokkenheid van de consument. De folder in combinatie met online campagnes zorgt voor 2,5% omzetstijging ten opzichte van non inzet.
Wil je als (reclame)bureau creatief met ons sparren en ontdekken wat de mogelijkheden zijn van het Spotta folderpakket, neem dan contact met ons op.
Oja... we vertellen je verder graag waarom zaken met ons doen ook voor jou een interessant verdienmodel kan zijn!
"Spotta is een bedrijf dat sterk in verandering is en waar aan veel innovaties wordt gewerkt. Ik ben ervan overtuigd dat brievenbusreclame slimmer en duurzamer moet."