Ben jij een analytische denker met een passie voor procesverbetering en commercie? Wil jij een essentiële rol spelen in het neerzetten van nieuwe en/of optimaliseren van sales- en kwaliteitsprocessen? Dan ben jij de Proces Optimalisatiespecialist waar wij naar op zoek zijn voor onze Sales-afdeling. Deze functie heeft als standplaats Utrecht, waar ons hoofdkantoor gevestigd is, maar er kan hybride gewerkt worden. In deze functie rapporteer je aan de Sales Director.
Als Proces Optimalisatiespecialist houdt je je bezig met het oplossen van structurele problemen, het optimaliseren en vernieuwen van salesprocessen, -systemen en -procedures. Voor grote veranderingen met een langere doorlooptijd bedenk je oplossingen en werk je deze ideeën conceptueel uit. Vervolgens ga je in samenwerking met ICT en IM (Informatiemanagement) bepalen hoe je het concept vorm gaat geven. Je doet dit individueel en/of in projectvorm. Wijzigingen in het sales- en/of kwaliteitsproces kan betekenen dat het impact heeft op een andere kolom; samenwerking met de stakeholders van andere Spotta bedrijfskolommen is hier dus van belang. Je bent er verantwoordelijk voor dat de salesdoelen, over segmenten heen, beter en efficiënter worden gerealiseerd. Jij bent de brug tussen het businessproces en ICT en IM.
Jouw taken:
Jij bent resultaatgericht met een scherp analytisch vermogen en hebt goede probleemoplossende vaardigheden. Daarnaast communiceer je duidelijk, houd je van samenwerken en kun je projectmatig werken. Verder:
Hou je van sporten, skiën, voetballen of de Mudmasters, bij sales is er altijd een mooi sportevent waar je aan kunt deelnemen. Sales is ook graag bij de derde helft van de partij, ook zonder sportevent.
Naast hard werken, is er bij Spotta ook ruimte voor plezier! Er worden regelmatig domibo’s en teamuitjes georganiseerd. Ook krijgen we jaarlijks onze dosis modder tijdens Mud Masters (als je wilt).
Spotta is het bedrijf achter het landelijke folderpakket dat mensen wekelijks thuisgestuurd krijgen. We bereiken wekelijks miljoenen consumenten met brievenbusreclame. Zo helpen we onze adverteerders bij het effectief bereiken en activeren van de consument. Dit doen we met ons huis-aan-huisfolderpakket, persoonlijke Folderkiezer pakket, losse huis-aan-huisfolders, weekbladen, Folderdisplays en de huis-aan-huiskranten.