Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe werkt Spotta.nl?

Gebruik de tegels om naar de juiste pagina te gaan voor informatie of om antwoord te vinden op jouw vragen.

Ik heb een vraag en/of klacht over de bezorging van het Spotta folderpakket, waar kan ik terecht?

We willen je graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Laat ons je vraag of klacht weten via het contactformulier van onze klantenservice.

Ik heb geen folderpakket ontvangen, waar kan ik terecht?

Wat vervelend dat je de folders niet hebt ontvangen. Zaterdag t/m dinsdag zijn onze vaste bezorgdagen. Indien het folderpakket op woensdag nog niet is bezorgd, ontvangen wij daarvan graag een melding via ons contactformulier. Aan de hand van je postcode en huisnummer kunnen wij de melding oppakken.

Woon je in Albrandswaard, Alpen-Chaam, Amersfoort, Amsterdam, Assen, Baarn, Barendrecht, Bergeijk, Den Haag, Deventer, Enschede, Geldrop-Mierlo, Gouda, Haarlem, Haarlemmermeer, Heemstede, Hellendoorn, Hengelo, Hollands Kroon, Leiden, Lisse, Maassluis, Oegstgeest, Pijnacker-Nootdorp, Ridderkerk, Rijssen-Holten, Rotterdam, Schiedam, Soest, Tilburg, Teylingen, Utrecht, Vlaardingen, Winterswijk, Zaanstad, Zevenaar? Dan heb je een JA of JA-JA-sticker nodig om je folderpakket te ontvangen. JA-stickers kun je gratis ophalen bij het gemeenteloket in jouw gemeente. Daarnaast kun je deze ook gratis ontvangen van Spotta. Stuur een e-mail naar kwaliteitsbeheer@spotta.nl met als onderwerp `JA-sticker ontvangen` en in de e-mail je adresgegevens, dan ontvang je van ons per post een JA-sticker.  

Ook kan je ze halen bij landelijke winkelketens o.a.: Dirk, Albert Heijn, Kruidvat, PRAXIS, BRUNA, Karwei, PLUS, Xenos, Hoogvliet, Scapino, JYSK, DA, Kwantum, Leen Bakker, Lidl.

Wat zijn de bezorgdagen van het Spotta folderpakket?

Zaterdag t/m dinsdag zijn onze vaste bezorgdagen. Als het folderpakket op woensdag nog niet is bezorgd, ontvangen we graag een melding via ons contactformulier. Aan de hand van jouw postcode en huisnummer kunnen we de melding oppakken. 

Ik heb een vraag over een product uit de folder.

Dan kun je contact opnemen met de winkel die het product aanbiedt. Spotta is de bezorger van het folderpakket, maar verkoopt geen producten. Spotta kan daarom geen uitspraken doen over de folderinhoud.

Ik wil graag een melding maken van dumping.

Dumping van folders is uiteraard niet de bedoeling. Je kunt je melding doorgeven via het contactformulier van onze klantenservice.