Veel animo voor webinar Neuromarketing

08 mrt 2022

Unravel heeft een lunch-webinar georganiseerd over de psychologie van onweerstaanbare reclamefolders.

Neuromarketing webinar

Het webinar is door 426 respondenten live gevolgd. Een teken dat de folder bruist en dat we deze nog steeds willen en kunnen verbeteren! Nieuwsgierig naar dit onderzoek? Het webinar kan je hier bekijken, maar ook de sheets (uitgeschreven toelichting) kun je downloaden

Bekijk onze recente berichten

Fisherman’s Friend zet huis-aan-huis sampling in

Om hun marktpenetratie verder te verhogen, heeft Fisherman’s Friend een grote retailcampagne van 1+1 gratis via de Albert Heijn gelanceerd. Als onderdeel van deze campagne hebben ze in week 45 huis-aan-huis sampling ingezet. 

 

Uitrol InMijnBus bij eerste gemeenten succesvol

Op 1 december jl. zijn 16 gemeenten overgegaan op InMijnBus. De eerste resultaten bevestigen de positieve bijdrage van het nieuwe bezorgmodel aan het slimmer en duurzamer maken van folderverspreiding.

 

Spotta mag eigen folderpakketten blijven bezorgen

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft op 24 november bekend gemaakt dat Spotta zijn zelf- samengestelde-folderpakketten mag blijven bezorgen.

 

01 / 03