Spot on: Team New Markets

01 sep 2021

Vanaf nu zetten we iedere maand de ‘SPOT ON’ een team van Spotta. Bij ons werken namelijk de echte toppers, die ieder met hun eigen expertise meebewegen in onze dynamische business. Vol enthousiasme, altijd op zoek naar kansen. En daar zijn we super trots op!

SpotOn New Markets

Deze keer zetten we de Spot op het atletische team van Spotta: Team New Markets (NM), onderdeel van onze Sales afdeling. Elke New Markets atleet heeft zijn eigen strategie om nieuwe successen te scoren. Of het nu gaat om de FMCG of in de categorie E-Tail. In het turbulente afgelopen jaar hebben ze nieuwe successen neergezet.

We hebben verschillende type atleten in Team New Markets, namelijk Account Executives (Jeroen Donk en Claudia Buse), Account Managers (Jozine Hendriks-Rodenburg, Annemarie Janssen, Harold Suasso de Lima de Prado en Jos Henken tot 1 sept) en een Sales Manager New Markets (Niels Mossel).  Als één team veroveren zij de markt en overtuigen zij vriend en vijand over de kracht van onze producten. Ze bezorgden niet alleen zichzelf, maar vooral ook hun klanten topposities. HelloFresh, Wehkamp en zelfs BurgerKing en Europarcs willen niet meer om Spotta heen. Zij zijn zeer tevreden over TeamNM en hoe ze worden geholpen in het bereiken van hun doelgroep. Ze passen hun mediabudgetten aan om meer te investeren in Spotta kanalen.

Het is de gedachte dat je alleen successen boekt als je als team opereert, die maakt dat TeamNM een zo succesvol is. Om ons atletische team compleet te maken zijn we opzoek naar een Accountmanager! Wil je deelnemen in dit team en samen medailles winnen? Dan is dit je kans! Check onze werken bij pagina

Bekijk onze recente berichten

Folders zorgen voor extra omzet. Dus waarom worden ze bedreigd? 

31-05-2023

Folders zijn een van de commercieel meest succesvolle printkanalen, maar zoals alle printmedia wordt het geconfronteerd met toenemende uitdagingen en weerstand. 

CCO Thomas Hopman geeft zijn visie over brievenbusreclame in PrintPower

31-5-2023

Folders zijn een van de commercieel meest succesvolle printkanalen, maar zoals alle printmedia wordt het geconfronteerd met toenemende uitdagingen en weerstand. In deel I van onze Door Drop Series sprak Print Power met Europa's toonaangevende brievenbusmarketeers om erachter te komen hoe zij de flyerindustrie toekomstbestendig kunnen maken... 

Lees hier het hele artikel:

https://www.printpower.eu/insight/printed-door-drops-a-powerful-sales-driver/?no=ch

 

Spotta maakt huis-aan-huis bezorging slimmer en duurzamer

17-04-2023

Nieuwe bezorgmethode maakt segmentatie op huishouden mogelijk 

01 / 03