Iedere maand de ‘SPOT ON’ een team van Spotta. Bij ons werken namelijk de echte toppers, die ieder met hun eigen expertise meebewegen in onze dynamische business. Vol enthousiasme, altijd op zoek naar kansen. En daar zijn we super trots op!
In de maand december de ‘SPOT ON’ team Bezorgen Binnendienst. Voor Spotta is dit team een vaste waarde. Ze zijn ondernemend, oplossingsgericht en werken samen met veel afdelingen binnen Spotta. Team Bezorgen Binnendienst is samen met Bezorgen Buitendienst verantwoordelijk voor onze 21.000 bezorgers. Zij zijn voor onze bezorgers dé klantenservice. Met deze grote aantallen is het belangrijk dat er een sterk team achter staat. Het team bestaat maar liefst uit: 21 medewerkers binnendienst, 8 medewerkers klantenservice en een belteam dat bestaat uit 15 medewerkers. Ze helpen bezorgers met hun vragen over de aanlevering van folders, waar wel en niet te bezorgen, wanneer ze folders moeten bezorgen of wat ze moeten doen als ze ziek of met vakantie zijn. Naast het informeren van bezorgers, borgt team Bezorgen Binnendienst de kwaliteit voor zowel de bezorgers als consumenten. Dit doen ze door bezorgers te wijzen op meldingen of het vinden van nieuwe bezorgers wanneer de huidige bezorger stopt. Voor Spotta is dit team belangrijk omdat ze de bezorging zo goed laten verlopen!
Patricia Stark (teamleider Bezorgen Binnendienst): ‘Wij zijn een enorm hecht team waarin mensen elkaar willen helpen en waar respect voor elkaar erg belangrijk is. Het is van belang dat we onze kennis delen met andere collega’s en ook samenwerken, dit wordt als erg prettig ervaren”.
Ben jij oplossingsgericht en wil je graag anderen helpen en instrueren? Misschien is dit dan iets voor jou! Team Bezorgen Binnendienst is namelijk nog op zoek naar twee nieuwe collega’s. Een medewerker klantenservice en een medewerker callcenter. Kijk snel op werkenbij.