Resultaten Neuromarketing-onderzoek Folder en TV

08 okt 2021

De folder in combinatie met een tv-commercial resulteert in een verhoogde interesse in het product. Folderaanbiedingen blijven beter hangen omdat ze in het brein bewuster en actiever worden verwerkt dan tv-reclames.

Spotta Neuromarketing

Bekijk onze recente berichten

Fisherman’s Friend zet huis-aan-huis sampling in

Om hun marktpenetratie verder te verhogen, heeft Fisherman’s Friend een grote retailcampagne van 1+1 gratis via de Albert Heijn gelanceerd. Als onderdeel van deze campagne hebben ze in week 45 huis-aan-huis sampling ingezet. 

 

Uitrol InMijnBus bij eerste gemeenten succesvol

Op 1 december jl. zijn 16 gemeenten overgegaan op InMijnBus. De eerste resultaten bevestigen de positieve bijdrage van het nieuwe bezorgmodel aan het slimmer en duurzamer maken van folderverspreiding.

 

Spotta mag eigen folderpakketten blijven bezorgen

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft op 24 november bekend gemaakt dat Spotta zijn zelf- samengestelde-folderpakketten mag blijven bezorgen.

 

01 / 03