Gemeente Duiven informeert inwoners over InMijnBus

9 november 2023



Om het gebruik van reclamefolders duurzamer en efficiënter te maken, introduceert Spotta het nieuwe bezorgmodel InMijnBus. Gemeente Duiven is een van de gemeenten waar InMijnBus binnenkort wordt geïntroduceerd. Naast de verspreiding van informatiefolders in/op het wekelijkse folderpakket en een lokale reclamecampagne vanuit Spotta, informeert Gemeente Duiven haar inwoners ook zelf proactief over InMijnBus via een bericht op Facebook.

In de Facebook-post leggen ze de beslissing van de gemeenteraad met betrekking tot het ontvangen van ongeadresseerde folders uit. Ook wijzen ze de inwoners erop dat als ze het folderpakket van Spotta willen blijven ontvangen, zij zich moeten aanmelden op inmijnbus.nl. De hele post kun je lezen in de afbeelding.

Gemeente Duiven over InMijnBus

Wil jij het wekelijkse folderpakket van Spotta blijven ontvangen? Ga naar InMijnBus.nl.

Bekijk ook eens onze andere berichten

Feest bij Folderkiezer: 250.000 Folderfans!

09-04-2024

Folderkiezer viert feest! Inmiddels ontvangen 250.000 folderfans een zelf samengesteld folderpakket.

 

Het laatste nieuws van InMijnBus

08-04-2024

De landelijke uitrol van InMijnBus vindt gefaseerd plaats.

 

Hoe Budget Thuis zijn folderverspreiding optimaliseerde met doelgroepsegmentatie

29-03-2024

In dit artikel lees je hoe Budget Thuis met behulp van een datagestuurde aanpak voor folderverspreiding indrukwekkende resultaten behaalde. 

 

Ontvangers van het folderpakket vinden het goed dat hun voorkeur wordt overgenomen

19-03-2024

Recent onderzoek uitgevoerd door  DirectResearch laat zien dat 93% van de folderpakket ontvangende huishoudens het goed vindt dat wij hun voorkeur digitaal overnemen op InMijnBus.

 

Facts & Figures: het folderpakket

27-02-2024

In deze infographic ontdek je interessante en leerzame feitjes over het folderpakket van Spotta! 

Verassende feiten: waarom reclamefolders zo populair zijn

11-02-2024

Folders onverminderd populair! Uit recent onderzoek van Direct Research blijkt dat 82% van de consumenten die een folderpakket ontvangen, het pakket in de toekomst wil blijven ontvangen. 52% van de consumenten geeft aan het papieren Folderpakket te missen als deze niet meer worden verspreid.

 

Hoe bereik je consumenten die echt op jouw reclameboodschap zitten te wachten 

08-02-2024

Met #Folderkiezer!

Versterk jouw merkimperium en zie op korte termijn omzet stijgen met het Folderpakket!

30-01-2024

In dit artikel lichten we aan de hand van een use case over een A-merk tandpasta toe hoe je jouw merkbekendheid en tegelijkertijd korte termijn omzet laat stijgen!

 

01 / 08