Folderkiezer groeit enorm

08 mrt 2022

Het Folderkiezer-pakket is enorm aan het groeien. We verspreiden naast ons reguliere pakket het Folderkiezer-pakket wekelijks bij bijna 90.000 consumenten. Dit is een stijging van 58% ten opzichte van een jaar geleden.

folderpakket Cover positie 2018

Het Folderkiezer-pakket heeft een gevarieerd aanbod van supermarkten, drogisten, meubelwinkels tot bouwmarkten. Vanaf de start van het nieuwe jaar zijn er meerdere adverteerders toegevoegd aan het Folderkiezer-pakket: Nettorama, DA, Hema en Plus. Op Folderkiezer.nl kan de consument zelf een folderpakket samenstellen. Die ontvangt dus alléén de folders die geselecteerd zijn, zodat er geen folders worden bezorgd die niet gelezen worden. Wil je meer informatie over het adverteren in het Folderkiezer-pakket? Neem gerust contact op voor een vrijblijvend gesprek.

Bekijk onze recente berichten

Folders zorgen voor extra omzet. Dus waarom worden ze bedreigd? 

31-05-2023

Folders zijn een van de commercieel meest succesvolle printkanalen, maar zoals alle printmedia wordt het geconfronteerd met toenemende uitdagingen en weerstand. 

CCO Thomas Hopman geeft zijn visie over brievenbusreclame in PrintPower

31-5-2023

Folders zijn een van de commercieel meest succesvolle printkanalen, maar zoals alle printmedia wordt het geconfronteerd met toenemende uitdagingen en weerstand. In deel I van onze Door Drop Series sprak Print Power met Europa's toonaangevende brievenbusmarketeers om erachter te komen hoe zij de flyerindustrie toekomstbestendig kunnen maken... 

Lees hier het hele artikel:

https://www.printpower.eu/insight/printed-door-drops-a-powerful-sales-driver/?no=ch

 

Spotta maakt huis-aan-huis bezorging slimmer en duurzamer

17-04-2023

Nieuwe bezorgmethode maakt segmentatie op huishouden mogelijk 

01 / 03