Gemeentes publiceren nieuws over InMijnBus

9-augustus-2023



 

Enkele weken geleden heeft Spotta alle gemeentes in Nederland geïnformeerd over de komst van InMijnBus.  

In verschillende gemeentes is het nieuws inmiddels overgenomenen en gepubliceerd op hun website. Hiermee lichten zij hun inwoners in dat elk huishouden binnenkort digitaal moet laten weten of ze het folderpakket van Spotta willen (blijven) ontvangen. Het is voor consumenten dan op elk moment mogelijk om deze voorkeuren (tijdelijk) te wijzigen. Daarmee wordt nog meer rekening gehouden met de voorkeur van de consument en wordt het milieu niet onnodig belast.

Naast publicatie heeft een aantal gemeentes ook contact met Spotta opgenomen voor meer informatie. 

Bekijk ook eens onze andere berichten

Zien we jou ook op Catch The Shopper?

Op donderdag 6 juni a.s. zijn wij weer te vinden op het jaarlijkse event Catch The Shopper.

 

Feest bij Folderkiezer: 250.000 Folderfans!

09-04-2024

Folderkiezer viert feest! Inmiddels ontvangen 250.000 folderfans een zelf samengesteld folderpakket.

 

Het laatste nieuws van InMijnBus

07-05-2024

De landelijke uitrol van InMijnBus vindt gefaseerd plaats.

 

Hoe Budget Thuis zijn folderverspreiding optimaliseerde met doelgroepsegmentatie

29-03-2024

In dit artikel lees je hoe Budget Thuis met behulp van een datagestuurde aanpak voor folderverspreiding indrukwekkende resultaten behaalde. 

 

Ontvangers van het folderpakket vinden het goed dat hun voorkeur wordt overgenomen

19-03-2024

Recent onderzoek uitgevoerd door  DirectResearch laat zien dat 93% van de folderpakket ontvangende huishoudens het goed vindt dat wij hun voorkeur digitaal overnemen op InMijnBus.

 

Facts & Figures: het folderpakket

27-02-2024

In deze infographic ontdek je interessante en leerzame feitjes over het folderpakket van Spotta! 

Verassende feiten: waarom reclamefolders zo populair zijn

11-02-2024

Folders onverminderd populair! Uit recent onderzoek van Direct Research blijkt dat 82% van de consumenten die een folderpakket ontvangen, het pakket in de toekomst wil blijven ontvangen. 52% van de consumenten geeft aan het papieren Folderpakket te missen als deze niet meer worden verspreid.

 

Hoe bereik je consumenten die echt op jouw reclameboodschap zitten te wachten 

08-02-2024

Met #Folderkiezer!

01 / 08