Donorregistratie campagne succesvol!

11 jun 2021

De folder hoort thuis in elke mediamix! In 2018 werd de wetgeving rondom donorregistraties aangepast. Een van de voorwaarden hierbij was om de consument te informeren en hierbij is de Folder als massacommunicatiemiddel ingezet. In de evaluatie welke onlangs verscheen kwam de folder er uitstekend uit! Hierbij de belangrijkste resultaten.

Infographic Donorcase

Waardering: van alle ingezette middelen waardeerde de consument de folder het meeste. Op het moment dat jij wil goed geinformeerd worden over de wijzigingen en duidelijk vertellen wat de consument moet doen.

Informeren: tijdens de 2 flights van de verspreiding van de folder zie je het aantal zoekopdrachten via google en het aantal berichten op sociale media rondom de donorregistraties hard stijgen. Met name de tweede flight gaf een enorme boost aan het informeren van burgers over de wijziging.

Effect: naast informeren zorgt de folder ook voor pieken in de registraties. Ook hierin is een significante link te leggen tussen de folder op de deurmat bij consumenten en het aantal registraties op de website.  

Meer lezen over de effecten van het verspreiden van een folder? Download de infographic of neem contact met ons op via het contactformulier.

Bekijk de bewezen kracht folder

Bekijk ook eens onze andere berichten

Zien we jou ook op Catch The Shopper?

Op donderdag 6 juni a.s. zijn wij weer te vinden op het jaarlijkse event Catch The Shopper.

 

Feest bij Folderkiezer: 250.000 Folderfans!

09-04-2024

Folderkiezer viert feest! Inmiddels ontvangen 250.000 folderfans een zelf samengesteld folderpakket.

 

Het laatste nieuws van InMijnBus

07-05-2024

De landelijke uitrol van InMijnBus vindt gefaseerd plaats.

 

Hoe Budget Thuis zijn folderverspreiding optimaliseerde met doelgroepsegmentatie

29-03-2024

In dit artikel lees je hoe Budget Thuis met behulp van een datagestuurde aanpak voor folderverspreiding indrukwekkende resultaten behaalde. 

 

Ontvangers van het folderpakket vinden het goed dat hun voorkeur wordt overgenomen

19-03-2024

Recent onderzoek uitgevoerd door  DirectResearch laat zien dat 93% van de folderpakket ontvangende huishoudens het goed vindt dat wij hun voorkeur digitaal overnemen op InMijnBus.

 

Facts & Figures: het folderpakket

27-02-2024

In deze infographic ontdek je interessante en leerzame feitjes over het folderpakket van Spotta! 

Verassende feiten: waarom reclamefolders zo populair zijn

11-02-2024

Folders onverminderd populair! Uit recent onderzoek van Direct Research blijkt dat 82% van de consumenten die een folderpakket ontvangen, het pakket in de toekomst wil blijven ontvangen. 52% van de consumenten geeft aan het papieren Folderpakket te missen als deze niet meer worden verspreid.

 

Hoe bereik je consumenten die echt op jouw reclameboodschap zitten te wachten 

08-02-2024

Met #Folderkiezer!

01 / 08