Donorregistratie campagne succesvol!

11 jun 2021

De folder hoort thuis in elke mediamix! In 2018 werd de wetgeving rondom donorregistraties aangepast. Een van de voorwaarden hierbij was om de consument te informeren en hierbij is de Folder als massacommunicatiemiddel ingezet. In de evaluatie welke onlangs verscheen kwam de folder er uitstekend uit! Hierbij de belangrijkste resultaten.

Infographic Donorcase

Waardering: van alle ingezette middelen waardeerde de consument de folder het meeste. Op het moment dat jij wil goed geinformeerd worden over de wijzigingen en duidelijk vertellen wat de consument moet doen.

Informeren: tijdens de 2 flights van de verspreiding van de folder zie je het aantal zoekopdrachten via google en het aantal berichten op sociale media rondom de donorregistraties hard stijgen. Met name de tweede flight gaf een enorme boost aan het informeren van burgers over de wijziging.

Effect: naast informeren zorgt de folder ook voor pieken in de registraties. Ook hierin is een significante link te leggen tussen de folder op de deurmat bij consumenten en het aantal registraties op de website.  

Meer lezen over de effecten van het verspreiden van een folder? Download de infographic of neem contact met ons op via het contactformulier.

Bekijk de bewezen kracht folder

Bekijk ook eens onze andere berichten

CCO Thomas Hopman geeft zijn visie over brievenbusreclame in PrintPower

31-5-2023

Folders zijn een van de commercieel meest succesvolle printkanalen, maar zoals alle printmedia wordt het geconfronteerd met toenemende uitdagingen en weerstand. In deel I van onze Door Drop Series sprak Print Power met Europa's toonaangevende brievenbusmarketeers om erachter te komen hoe zij de flyerindustrie toekomstbestendig kunnen maken... 

Lees hier het hele artikel:

https://www.printpower.eu/insight/printed-door-drops-a-powerful-sales-driver/?no=ch

 

Folders zorgen voor extra omzet. Dus waarom worden ze bedreigd? 

31-05-2023

Folders zijn een van de commercieel meest succesvolle printkanalen, maar zoals alle printmedia wordt het geconfronteerd met toenemende uitdagingen en weerstand. 

Spotta maakt huis-aan-huis bezorging slimmer en duurzamer

17-04-2023

Nieuwe bezorgmethode maakt segmentatie op huishouden mogelijk 

De ambities van onze medewerkers zijn ook onze ambities

28-03-2023

Regelmatig geven wij onze medewerkers de kans om te kunnen groeien. Adam Fic is een goed voorbeeld. Adam vertelt over zijn Spotta kansen.

Spot On: Marketing & communicatie

10-03-2023

Een energiek en dynamisch team dat altijd voor jullie klaar staat! "De werkzaamheden van onze afdeling bestaan uit activiteiten en strategieën die gericht zijn op het promoten van een product, dienst of merk bij interne en externe stakeholders”, zegt afdelingshoofd Jan-Willem Kuiper. “Wij hebben dus met elke afdeling binnen Spotta te maken als het gaat om communicatie, branding, marktonderzoek, campagnes en verkoop."

Inzamelingsactie voor Turkije en Syrië

28-02-2023

Gelukkig zijn er altijd mensen die in actie komen in tijden van nood. Zo ook Riza Uli, onze medewerker van de technische dienst. Hij heeft samen met vrienden een inzamelingsactie georganiseerd om de slachtoffers van de aardbeving in Turkije en Syrië te helpen.  

Spot On: Finance & Control

23-01-2023

Dit keer staat de stafafdeling Finance & Control in de spotlights. Bij deze afdeling is er het afgelopen jaar behoorlijk wat gewijzigd. “De afdelingen Finance en Business Control & Office Support zijn samengevoegd”, zegt manager Xander Verhaal. “Vervolgens het vertrek van drie business controllers, het opvangen van hun werkzaamheden was een prestatie op zich. Tenslotte is in het najaar de afdeling Facilities erbij gekomen en is Office Support gesplitst in Facilities en Netwerkregie. De afdeling staat nu en kan uitgebouwd worden!”

Spot On: Sales - MKB (Midden en Kleinbedrijf)

11-11-2022

“Ons energieke en gezellige team kent een goede mix tussen jonge mensen en mensen die al jaren in het vak zitten. Hierdoor kunnen we ons als geen ander verplaatsen in de ondernemers van deze tijd en de snel veranderende markt”, zegt Mike Wesel, Manager MKB.

01 / 08