Case in the spotlight: Modehuis Lenssen Manders

08 mrt 2022

“Wij verspreiden het magazine Looks los op de mat om nieuwe klanten in de omgeving te bereiken. In het magazine laten we de winkel, de sfeer en het aanbod zien. Ook zit er vaak een actie in, om nog meer kracht achter de campagne te zetten.” Michelle van Sinten, Modehuis Lenssen Manders

Lenssen Manders case

Lenssen Manders Mode ‘voor haar’ is met 1600 m2 aan mode in Mierlo één van de grootste zelfstandige damesmodewinkels van Zuid-Nederland. Het ruime assortiment bevat trendy, casual en stijlvolle kleding. Voor een complete look shop je naast kleding ook schoenen, jassen en accessoires volgens de laatste modetrends. Dames vanaf 16 jaar is de doelgroep van Lenssen Manders Mode.

Het magazine Looks verspreiden ze in een oplage van 100.000 exemplaren 1 a 2 keer per jaar. Met het magazine willen ze aangeven dat ze staan voor persoonlijk(aandacht), gezelligheid (café) en een ruim assortiment. “De samenwerking vind ik fijn, ze zijn erg flexibel”, zegt Michelle over Spotta.

Bekijk ook eens onze andere berichten

Het laatste nieuws van InMijnBus

De landelijke uitrol van InMijnBus vindt gefaseerd plaats.

 

Verassende feiten: waarom reclamefolders zo populair zijn

Folders onverminderd populair! Uit recent onderzoek van Direct Research blijkt dat 82% van de consumenten die een folderpakket ontvangen, het pakket in de toekomst wil blijven ontvangen. 52% van de consumenten geeft aan het papieren Folderpakket te missen als deze niet meer worden verspreid.

 

Hoe bereik je consumenten die echt op jouw reclameboodschap zitten te wachten 

Met #Folderkiezer!

Versterk jouw merkimperium en zie op korte termijn omzet stijgen met het Folderpakket!

In dit artikel lichten we aan de hand van een use case over een A-merk tandpasta toe hoe je jouw merkbekendheid en tegelijkertijd korte termijn omzet laat stijgen!

 

Elk jaar 12 keer naar de maan en terug, emissievrij!

Hoe pakken we bij Spotta de last mile aan, zodat deze niet alleen 100% emissievrij is maar ook zo efficiënt mogelijk verloopt?

 

Digitale of papieren folders: Wat is het meest duurzaam?

Is de papieren folder werkelijk vervangbaar door zijn digitale tegenhanger en zijn digitale communicatiekanalen echt zoveel duurzamer? 

 

Uitrol InMijnBus bij eerste gemeenten succesvol

Op 1 december jl. zijn 16 gemeenten overgegaan op InMijnBus. De eerste resultaten bevestigen de positieve bijdrage van het nieuwe bezorgmodel aan het slimmer en duurzamer maken van folderverspreiding.

 

Fisherman’s Friend zet huis-aan-huis sampling in

Om hun marktpenetratie verder te verhogen, heeft Fisherman’s Friend een grote retailcampagne van 1+1 gratis via de Albert Heijn gelanceerd. Als onderdeel van deze campagne hebben ze in week 45 huis-aan-huis sampling ingezet. 

 

01 / 08