Onze commercieel directeur Thomas Hopman staat in Print Matters met een interessant artikel over City! De sterke, redactionele formule in combinatie met advertentiepagina’s zorgt ervoor dat City een leesbereik heeft van 83%. En de advertenties zorgen voor conversie; driekwart van de lezers onderneemt actie naar aanleiding van het blad.
Folders zijn een van de commercieel meest succesvolle printkanalen, maar zoals alle printmedia wordt het geconfronteerd met toenemende uitdagingen en weerstand. In deel I van onze Door Drop Series sprak Print Power met Europa's toonaangevende brievenbusmarketeers om erachter te komen hoe zij de flyerindustrie toekomstbestendig kunnen maken...
Lees hier het hele artikel:
https://www.printpower.eu/insight/printed-door-drops-a-powerful-sales-driver/?no=ch
Een energiek en dynamisch team dat altijd voor jullie klaar staat! "De werkzaamheden van onze afdeling bestaan uit activiteiten en strategieën die gericht zijn op het promoten van een product, dienst of merk bij interne en externe stakeholders”, zegt afdelingshoofd Jan-Willem Kuiper. “Wij hebben dus met elke afdeling binnen Spotta te maken als het gaat om communicatie, branding, marktonderzoek, campagnes en verkoop."
Gelukkig zijn er altijd mensen die in actie komen in tijden van nood. Zo ook Riza Uli, onze medewerker van de technische dienst. Hij heeft samen met vrienden een inzamelingsactie georganiseerd om de slachtoffers van de aardbeving in Turkije en Syrië te helpen.
Dit keer staat de stafafdeling Finance & Control in de spotlights. Bij deze afdeling is er het afgelopen jaar behoorlijk wat gewijzigd. “De afdelingen Finance en Business Control & Office Support zijn samengevoegd”, zegt manager Xander Verhaal. “Vervolgens het vertrek van drie business controllers, het opvangen van hun werkzaamheden was een prestatie op zich. Tenslotte is in het najaar de afdeling Facilities erbij gekomen en is Office Support gesplitst in Facilities en Netwerkregie. De afdeling staat nu en kan uitgebouwd worden!”
“Ons energieke en gezellige team kent een goede mix tussen jonge mensen en mensen die al jaren in het vak zitten. Hierdoor kunnen we ons als geen ander verplaatsen in de ondernemers van deze tijd en de snel veranderende markt”, zegt Mike Wesel, Manager MKB.