Adverteerder in de Spotlight: Europarcs

03 jun 2021

In het folderpakket is veel variatie te vinden. Naast de supermarkten, drogisterijen en bouwketens valt ook de uiting van Europarcs op de mat. Bij de start van de verkoop van nieuwe projecten zetten ze folderverspreiding in om awareness te creëren.

Europarcs

EuroParcs verkoopt en verhuurt recreatiewoningen op meer dan 50 vakantieparken en vakantieresorts verspreid over Nederland, België, Oostenrijk en Bonaire. Bij de start van de verkoop van nieuwe projecten zetten ze folderverspreiding in om awareness te creëren. 

“Huis-aan-huis folderverspreiding is een aanvulling op onze online zichtbaarheid en resulteert in een hoge conversieratio op onze online kanalen en meer bezoeken op onze open dagen.” Joeri van Duuren, Sales & Marketing Manager

Het verspreidgebied is bewust in de omgeving van het nieuwe project, omdat mensen een tweede woning toch vaak dicht bij huis zoeken. Omdat EuroParcs met de folder direct op de deurmat bij mensen thuis valt, krijgt het extra veel attentiewaarde. Dat merken ze direct door het aantal aanvragen uit de gebieden waar de folder is verspreid.

Bekijk ook eens onze andere berichten

Feest bij Folderkiezer: 250.000 Folderfans!

09-04-2024

Folderkiezer viert feest! Inmiddels ontvangen 250.000 folderfans een zelf samengesteld folderpakket.

 

Het laatste nieuws van InMijnBus

08-04-2024

De landelijke uitrol van InMijnBus vindt gefaseerd plaats.

 

Hoe Budget Thuis zijn folderverspreiding optimaliseerde met doelgroepsegmentatie

29-03-2024

In dit artikel lees je hoe Budget Thuis met behulp van een datagestuurde aanpak voor folderverspreiding indrukwekkende resultaten behaalde. 

 

Ontvangers van het folderpakket vinden het goed dat hun voorkeur wordt overgenomen

19-03-2024

Recent onderzoek uitgevoerd door  DirectResearch laat zien dat 93% van de folderpakket ontvangende huishoudens het goed vindt dat wij hun voorkeur digitaal overnemen op InMijnBus.

 

Facts & Figures: het folderpakket

27-02-2024

In deze infographic ontdek je interessante en leerzame feitjes over het folderpakket van Spotta! 

Verassende feiten: waarom reclamefolders zo populair zijn

11-02-2024

Folders onverminderd populair! Uit recent onderzoek van Direct Research blijkt dat 82% van de consumenten die een folderpakket ontvangen, het pakket in de toekomst wil blijven ontvangen. 52% van de consumenten geeft aan het papieren Folderpakket te missen als deze niet meer worden verspreid.

 

Hoe bereik je consumenten die echt op jouw reclameboodschap zitten te wachten 

08-02-2024

Met #Folderkiezer!

Versterk jouw merkimperium en zie op korte termijn omzet stijgen met het Folderpakket!

30-01-2024

In dit artikel lichten we aan de hand van een use case over een A-merk tandpasta toe hoe je jouw merkbekendheid en tegelijkertijd korte termijn omzet laat stijgen!

 

01 / 08