Adverteerder in de Spotlight: Europarcs

03 jun 2021

In het folderpakket is veel variatie te vinden. Naast de supermarkten, drogisterijen en bouwketens valt ook de uiting van Europarcs op de mat. Bij de start van de verkoop van nieuwe projecten zetten ze folderverspreiding in om awareness te creëren.

Europarcs

EuroParcs verkoopt en verhuurt recreatiewoningen op meer dan 50 vakantieparken en vakantieresorts verspreid over Nederland, België, Oostenrijk en Bonaire. Bij de start van de verkoop van nieuwe projecten zetten ze folderverspreiding in om awareness te creëren. 

“Huis-aan-huis folderverspreiding is een aanvulling op onze online zichtbaarheid en resulteert in een hoge conversieratio op onze online kanalen en meer bezoeken op onze open dagen.” Joeri van Duuren, Sales & Marketing Manager

Het verspreidgebied is bewust in de omgeving van het nieuwe project, omdat mensen een tweede woning toch vaak dicht bij huis zoeken. Omdat EuroParcs met de folder direct op de deurmat bij mensen thuis valt, krijgt het extra veel attentiewaarde. Dat merken ze direct door het aantal aanvragen uit de gebieden waar de folder is verspreid.

Bekijk ook eens onze andere berichten

Het laatste nieuws van InMijnBus

De landelijke uitrol van InMijnBus vindt gefaseerd plaats.

 

Verassende feiten: waarom reclamefolders zo populair zijn

Folders onverminderd populair! Uit recent onderzoek van Direct Research blijkt dat 82% van de consumenten die een folderpakket ontvangen, het pakket in de toekomst wil blijven ontvangen. 52% van de consumenten geeft aan het papieren Folderpakket te missen als deze niet meer worden verspreid.

 

Hoe bereik je consumenten die echt op jouw reclameboodschap zitten te wachten 

Met #Folderkiezer!

Versterk jouw merkimperium en zie op korte termijn omzet stijgen met het Folderpakket!

In dit artikel lichten we aan de hand van een use case over een A-merk tandpasta toe hoe je jouw merkbekendheid en tegelijkertijd korte termijn omzet laat stijgen!

 

Elk jaar 12 keer naar de maan en terug, emissievrij!

Hoe pakken we bij Spotta de last mile aan, zodat deze niet alleen 100% emissievrij is maar ook zo efficiënt mogelijk verloopt?

 

Digitale of papieren folders: Wat is het meest duurzaam?

Is de papieren folder werkelijk vervangbaar door zijn digitale tegenhanger en zijn digitale communicatiekanalen echt zoveel duurzamer? 

 

Uitrol InMijnBus bij eerste gemeenten succesvol

Op 1 december jl. zijn 16 gemeenten overgegaan op InMijnBus. De eerste resultaten bevestigen de positieve bijdrage van het nieuwe bezorgmodel aan het slimmer en duurzamer maken van folderverspreiding.

 

Fisherman’s Friend zet huis-aan-huis sampling in

Om hun marktpenetratie verder te verhogen, heeft Fisherman’s Friend een grote retailcampagne van 1+1 gratis via de Albert Heijn gelanceerd. Als onderdeel van deze campagne hebben ze in week 45 huis-aan-huis sampling ingezet. 

 

01 / 08