Adverteerder in de Spotlight: Autovakmeester

06 aug 2021

Om garagebedrijven in hun eigen regio onder de aandacht te brengen bij een zo breed mogelijk publiek ontwikkelt Autovakmeester twee keer per jaar huis-aan-huisfolders met informatie over auto-onderhoud. Om zo te zorgen voor zichtbaarheid en traffic naar de garagebedrijven. De verspreiding is onderdeel van een multimediale campagne.

Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen. Met Spotta heeft Autovakmeester de folders laten drukken en verspreiden, met een oplage van ruim 800.000 stuks in 101 verschillende edities. Ieder garagebedrijf heeft een eigen folder met eigen contactgegevens.  

De folder is onderdeel van een multimediale campagne die sinds oktober 2020 loopt. Huis-aan-huis verspreiding is een belangrijk onderdeel naast de social mediakanalen Facebook en Instagram. Een leuk en effectief element is de puzzel die op de laatste pagina te vinden is. De oplossing kan ingeleverd worden bij het dichtstbijzijnde garagebedrijf, waarmee je kans maak op mooie prijzen. Dit zorgt gemiddeld voor 100 inzendingen per garagebedrijf die persoonlijk worden ingeleverd en hiermee een bezoekje brengen aan het bedrijf. Een simpele maar effectieve manier om traffic naar je garage te krijgen.  

“De samenwerking met Spotta verloopt al geruime tijd zeer prettig. De inzet en het contact zijn goed. Zij helpen mij met het succesvol drukken en verspreiden van de Autovakmeester folders en zijn een zeer betrouwbare partner", Ivar Camps Retail Marketing Manager Alliance Automotive Benelux.

In oktober staat een tweede verspreiding gepland. 

Bekijk onze recente berichten

Feest bij Folderkiezer: 250.000 Folderfans!

09-04-2024

Folderkiezer viert feest! Inmiddels ontvangen 250.000 folderfans een zelf samengesteld folderpakket.

 

Hoe Budget Thuis zijn folderverspreiding optimaliseerde met doelgroepsegmentatie

29-03-2024

In dit artikel lees je hoe Budget Thuis met behulp van een datagestuurde aanpak voor folderverspreiding indrukwekkende resultaten behaalde. 

 

Ontvangers van het folderpakket vinden het goed dat hun voorkeur wordt overgenomen

19-03-2024

Recent onderzoek uitgevoerd door  DirectResearch laat zien dat 93% van de folderpakket ontvangende huishoudens het goed vindt dat wij hun voorkeur digitaal overnemen op InMijnBus.

 

01 / 03