Spotta lanceert InMijnBus

1 juli 2023



 

Vanaf 1 juli is InMijnBus beschikbaar voor iedereen! Op InMijnBus.nl kunnen huishoudens eenvoudig JA of NEE aangeven voor het ontvangen van het wekelijkse folderpakket van Spotta.

Om nog beter rekening te houden met de voorkeur van de consument – en om het milieu niet onnodig te belasten met overbodig drukwerk, heeft Spotta een vernieuwd bezorgmodel dat alleen bezorgt bij huishoudens die digitaal hun JA-voorkeur laten weten.

Huishoudens kunnen nu hun voorkeur doorgeven, maar het nieuwe JA-bezorgmodel van Spotta zal pas op een later moment worden geïmplementeerd. Vanaf september van dit jaar zal Spotta gedurende een periode van zes tot negen maanden stapsgewijs alle huishoudens informeren over InMijnBus en ze overzetten naar het JA-bezorgmodel.

Bekijk ook eens onze andere berichten

Spotta introduceert met succes InMijnBus in heel Nederland

6-6-2024

Na een succesvolle introductieperiode is InMijnBus nu overal in Nederland beschikbaar. Dankzij de inzet van onze bezorgers hebben we dit duurzame bezorgmodel snel kunnen uitrollen.

 

De winnaars van de Reclamefolder Awards 2024 zijn bekend!

7-6-2024

Op 6 juni jl. werden de Reclamefolder Awards 2024 uitgereikt tijdens het Catch the Shopper event in Groenekan.

 

Eerst proeven, dan geloven!

20-05-2024

Bekijk onze nieuwe infographic over sampling via de brievenbus voor interessante facts & figures over sampling via de brievenbus!

 

Hoe Plein.nl een hogere conversieratio behaalt met doelgroepsegmentatie voor hun folder

30-05-2024

Lees in dit artikel hoe Plein.nl samen met onze Business Intelligence Analisten een zo optimaal mogelijk verspreidplan ontwikkelt met doelgroepsegementatie. 

 

 

Zien we jou ook op Catch The Shopper?

24-05-2024

Op donderdag 6 juni a.s. zijn wij weer te vinden op het jaarlijkse event Catch The Shopper.

 

Feest bij Folderkiezer: 250.000 Folderfans!

09-04-2024

Folderkiezer viert feest! Inmiddels ontvangen 250.000 folderfans een zelf samengesteld folderpakket.

 

Hoe Budget Thuis zijn folderverspreiding optimaliseerde met doelgroepsegmentatie

29-03-2024

In dit artikel lees je hoe Budget Thuis met behulp van een datagestuurde aanpak voor folderverspreiding indrukwekkende resultaten behaalde. 

 

Ontvangers van het folderpakket vinden het goed dat hun voorkeur wordt overgenomen

19-03-2024

Recent onderzoek uitgevoerd door  DirectResearch laat zien dat 93% van de folderpakket ontvangende huishoudens het goed vindt dat wij hun voorkeur digitaal overnemen op InMijnBus.

 

01 / 08