Spotta lanceert InMijnBus

1 juli 2023



 

Vanaf 1 juli is InMijnBus beschikbaar voor iedereen! Op InMijnBus.nl kunnen huishoudens eenvoudig JA of NEE aangeven voor het ontvangen van het wekelijkse folderpakket van Spotta.

Om nog beter rekening te houden met de voorkeur van de consument – en om het milieu niet onnodig te belasten met overbodig drukwerk, heeft Spotta een vernieuwd bezorgmodel dat alleen bezorgt bij huishoudens die digitaal hun JA-voorkeur laten weten.

Huishoudens kunnen nu hun voorkeur doorgeven, maar het nieuwe JA-bezorgmodel van Spotta zal pas op een later moment worden geïmplementeerd. Vanaf september van dit jaar zal Spotta gedurende een periode van zes tot negen maanden stapsgewijs alle huishoudens informeren over InMijnBus en ze overzetten naar het JA-bezorgmodel.

Bekijk ook eens onze andere berichten

Het laatste nieuws van InMijnBus

De landelijke uitrol van InMijnBus vindt gefaseerd plaats.

 

Verassende feiten: waarom reclamefolders zo populair zijn

Folders onverminderd populair! Uit recent onderzoek van Direct Research blijkt dat 82% van de consumenten die een folderpakket ontvangen, het pakket in de toekomst wil blijven ontvangen. 52% van de consumenten geeft aan het papieren Folderpakket te missen als deze niet meer worden verspreid.

 

Hoe bereik je consumenten die echt op jouw reclameboodschap zitten te wachten 

Met #Folderkiezer!

Versterk jouw merkimperium en zie op korte termijn omzet stijgen met het Folderpakket!

In dit artikel lichten we aan de hand van een use case over een A-merk tandpasta toe hoe je jouw merkbekendheid en tegelijkertijd korte termijn omzet laat stijgen!

 

Elk jaar 12 keer naar de maan en terug, emissievrij!

Hoe pakken we bij Spotta de last mile aan, zodat deze niet alleen 100% emissievrij is maar ook zo efficiënt mogelijk verloopt?

 

Digitale of papieren folders: Wat is het meest duurzaam?

Is de papieren folder werkelijk vervangbaar door zijn digitale tegenhanger en zijn digitale communicatiekanalen echt zoveel duurzamer? 

 

Uitrol InMijnBus bij eerste gemeenten succesvol

Op 1 december jl. zijn 16 gemeenten overgegaan op InMijnBus. De eerste resultaten bevestigen de positieve bijdrage van het nieuwe bezorgmodel aan het slimmer en duurzamer maken van folderverspreiding.

 

Fisherman’s Friend zet huis-aan-huis sampling in

Om hun marktpenetratie verder te verhogen, heeft Fisherman’s Friend een grote retailcampagne van 1+1 gratis via de Albert Heijn gelanceerd. Als onderdeel van deze campagne hebben ze in week 45 huis-aan-huis sampling ingezet. 

 

01 / 08